»Predlagana sprememba pomeni tako resen poseg v pravice posameznikov, da bi nujno morala biti ustrezno premišljena in utemeljena, predvsem pa zahteva širši družbeni konsenz, nikakor pa se ne zdi primerno sprejemanje tovrstnih posegov na hitro in brez jasnih utemeljitev.«
»Podatki o narodni/etnični pripadnosti in veroizpovedi pa niso na voljo v nobenem od uporabljenih administrativnih virov v Sloveniji in se zato od leta 2011 v popisih ne zbirajo več.«
»Mogoče bi (poleg rokavic) spremljali tudi druge statistično relevantne podatke, npr. narodnost, veroizpoved, tako kot v večini drugih držav po svetu.«
»Samo zbiranje pa mora biti opredeljeno z zakonom in mora biti vedno skladno z ustavnim načelom sorazmernosti, ki pomeni, da mora zakonodajalec pri opredeljevanju zbiranja osebnih podatkov v zakonih vedno paziti, da se z zakoni ne posega v zasebnost posameznikov v večji meri, kot je nujno potrebno, smiselno in učinkovito za doseganje zasledovanih zakonitih ciljev.«
»Zbiranje omenjenih podatkov pomeni hud poseg v zasebnost posameznikov, prinaša pa tudi nevarnost tveganja za diskriminacijo posameznikov – tujcev, manjšin, ranljivih skupin – v smeri policijske države.«
»V resnici se spreminja način zbiranja, zapisovanja in razbiranja podatkov o svetu.«
»Mi res nimamo težav ne z veroizpovedjo, ne z narodnostjo, ne s spolom, a to je težko fizično delo.«
»Dali ste nam upanje, nato pa spremenili svoje prejšnje stališče. Imeli ste priložnost, da uvedete spremembe, zdaj pa ste obrnili hrbet človekovim pravicam in pravicam žensk.«
»Našteli so primere nekaterih držav, ki v svoj tradicionalni popis vključujejo vprašanje o narodnosti, npr. Anglija in Wales, Irska.«
»Kar nas je najbolj zaskrbelo, je to, da predlagajo prelaganje odgovornosti za ločeno zbiranje na lokalno raven.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju